Спосіб життя старшого дошкільника має бути рухливим, навантаження чергуватися з відпочинком, колективні ігри та заняття -- з можливістю побути на самоті, слід збалансовувати м"язову та предметно-практичну діяльність.

     Загартування. Під час проведення загартувальних процедур треба індивідуально підходити до кожної дитини, враховувати стан її здоров"я, ступінь звикання до впливу загартувальних методів, інтерес, бажання.

     Прогулянка має проводитися за будь-якої погоди тривалістю не менш 2-2,5 години.

     Фізкультурно-оздоровча робота спрямована на формування в дітей потреби в щоденному виконанні ранкової та гігієнічної, після денного сну, гімнастики (8-12 хв.); розвиток уміння чітко виконувати загальнорозвивальні вправи з різних вихідних положень в заданому темпі. Педогог залучає вихованців до підготовки фізкультурних свят, спортивних розваг, змагань, днів здоров"я, продумує маршрути пішохідних переходів, спонукає їх до проявів витривалості, вправності, наполегливості, взаємодопомоги, винахідливості.

     Гігієна тіла, гігієна діяльності.Педагог допомагає дитині усвідомити необхідність дотримання правил догляду за тілом. Виховує потребу в самостійному користуванні індивідуальними гігієнічними засобами. Формує культуру споживання їжі, навчає правильно користуватися столовими приборами.

     Безпека  життєдіяльності.Педагоги та батьки створюють сприятливі умови для безпечної поведінки дитини вдома, на вулиці, на природі. Навчають правил поводження в екстремальних ситуаціях (пожежа, повінь); надавати першу допомогу при носових кровотечах, нескладних травмах, опіках, тепловому та сонячному перегріванні.

Колекція цифрових ресурсів. Фізичний розвиток.
Колекція цифрових ресурсів. Фізичний розвиток.