« Музика – уява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили».

 

Василь Сухомлинський

 

 

Навіщо дитині потрібна музика? На це запитання відповідають не педагоги, а й батьки. Звісно, скажуть вони, ми хочемо бачити своїх дітей всебічно розвиненими, гармонійними особистостями. Але що саме приховується за цими словами? Загальне уявлення, звичайно, є у всіх, але у кожного своє.

Нині ситуація в дитячий музичній педагогіці нагадує вислів з однієї казки: „піди  туди, не знаю  куди”. Але ж деякі талановиті, творчі педагоги самі знаходять незвичайні, цікаві форми роботи з дітьми. Їх успіх у музичному вихованні пояснюється розумінням інтересів і потреб дитини.

Діти, в свою чергу, завдяки таким педагогам, розкривають свої серця, перетворюючись у ельфів, які розуміють „мову вітру і квітів”, а також „бачать музику” і „танцюють вірші”. Такі педагоги вносять у практику музичного виховання свій досвід, і батьки бажають віддати саме до них свою дитину.

А що робити іншим музичним педагогам, які хочуть дещо змінити у своїй роботі? Вихід є – потрібно навчитись працювати по-іншому, взяти за основу педагогіку, в якій не дитину пристосовують до методики, а методику до дитини.

 Савчук Елла Генадіївна, музичний керівник

Ростити паростки добра
Засідання 2 2012 - 2013.doc
Microsoft Word документ 2.6 MB
Навіщо дитині потрібна музика.doc
Microsoft Word документ 43.5 KB
Формування зв’язного мовлення з використанням різних видів діяльності. Музична діяльність
Формування зв’язного мовлення з використ
Microsoft Word документ 37.0 KB

 

Творчі напрацювання 

Як мені артистом стати.docx
Microsoft Word документ 18.8 KB
Тематичне заняття до свята Катерини.doc
Microsoft Word документ 41.0 KB
Літо розмаїте.docx
Microsoft Word документ 38.4 KB
День Святого Валентина.doc
Microsoft Word документ 42.5 KB

Заспівай!

облаш.муззалу.rtf
Текстовый документ 49.4 KB